zondag 23 september 2012

Hope!!!

hoi allemaal

deze keer heb ik een kaartje gemaakt met een digitaal afdrukje van saturaded Canary. Ik had hem gezien op het  canary blog en ik kon het niet laten om deze stempel ook te bestellen. Ik vind hem zo gaaf!!!!! en hij was ook erg leuk om in te kleuren. was bang voor de dreads maar ik vind ze goed gelukt!

Ik heb gekleurd met de distress markers, distress refills en H2O en ik heb de volgende kleurtjes gebruikt:

Gezicht = huidskleur en die maak ik zelf van een mengsel van vintage foto en tattered rose

achtergrond = crused olive

Haren = vintage foto, walnut stain, antique linen

oorbellen = spiced marmalade

omslagdoek = spiced marmalade

shirtje = peeled paint

rok = met H2O pink azalea, raspberry wine, distress markers peeled paint

Ik hoop dat jullie het kaartje ook weer leuk vinden en vind het ook erg leuk als je een berichtje achter wilt laten.


Ik moet wel zeggen dat de kleuren in het echt een stuk mooier zijn hihihi blijft moeilijk om zo'n kaart goed op de foto te krijgen. maar binnenkort ga ik naar mijn schoonzusje omdat ik bezig ben met de trouwkaarten en hopelijk kan zij mij ook vertellen hoe ik ze kaartjes mooi op de foto te krijgen.

Tot de volgende keer maar weer.........

liefs Ine