zondag 14 oktober 2012

Aimi with Lantern

Hoi hoi

Weer een nieuwe volger erbij. Leuk welkom Gerrie.

Ik heb weer een hele leuke kaart gemaakt met een hele leuke stempel. Hij is van lili of the valley
En ze heet: Aimi with Lantern. Zo een leuke serie weer.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja maar wel een oudere serie. Maar nog steeds leuk. Ik heb mijn papier weer eens een beetje opgeruimd en dan komt er weer vanalles tevoorschijn. Ook mijn lint heb ik eindelijk goed opgehangen op mijn zoldertje. nu kan ik alles zo weer vinden.

ik heb deze stempel gekleurd met distress refills, distress markers en H2O

H2O raspberry wine
H2O passion
Dusty concord
black soot
peeled paint
vintage photo

Verder heb ik hem afgewerkt met bloemetjes en veertjes en andere spulletjes uit eigen voorraad.
Hopelijk vinden jullie de kaart ook mooi.

Groetjes Ine