maandag 18 februari 2013

Vintage



Deze keer heb ik een kaart gemaakt voor het blog van Kreatrends met  papier van Marianne Design., Pretty Papers: Nostalgia,  dat ik nog steeds erg mooi vind.

En omdat het vrij druk papier is heb ik het verder wat rustiger gehouden.
Alle randjes heb ik bewerkt met distress inkt in de kleur Walnut stain. De randjes van het zwarte papier onder de stempel, heb ik nadat ik ik deze beintkt had door embospoeder gehaald in de kleur "clear" zodat je een glanzend randje krijgt. Dit is op de foto niet zo heel goed te zien.



De stempel is van Wee stamps en  is ingekleurd met distress inkt. 



De binnenkant


gebruikte materialen, verkrijgbaar bij Kreatrends:









wild honey
vintage pfoto
antique linen 
peeled paint
barn door
worn lipstick


Hopelijk vinden jullie de kaart leuk, en laat je een berichtje achter.
Graag weer tot woensdag want dan komt de volgende kaart er weer op,

groetjes Ine XX