maandag 4 maart 2013

Dikke knuffel

Hallo allemaal,

Weer een nieuw kaartje van mij. Ik heb er heerlijk aan gewerkt, en had al een beetje voorjaars gevoel. Het mag wat mij betreft komen hoor, de LENTE!!!!!




Deze keer een kaartje met een Snoesje stempel. Deze heb ik ingekleurd met distress inkt.
De kaart heeft een iets ander model dan normaal. Heel gemakkelijk hoor. Ik heb een strook van 14.5 bij 23 cm genomen. Een vouw gemaakt op 14.5 op 3.5 en op 5. Design papier erop geplakt. Bij een heb ik een half rondje uitgestanst en een label achter gedaan.
Aan het labeltje heb ik een bedeltje gehangen. Het vogelkooitje heb ik in 3D gemaakt door het dakje nog een keer uit te stansen en er met kit op te plakken. de uitgestanste halve cirkel heb ik onderaan geplakt, zodat de vogeltjes er beter uitsprongen.





gebruikte materialen zijn verkrijgbaar bij Kreatends 


en nog wat eigen voorraad pareltjes e.d. 

gebruikte kleuren distress:

huidskleur: die maak ik zelf door tattred rose en vintage photo te mengen.
salty ocean
vintage photo
brushed corduroy
wild honey
spun sugar

Dat was het weer voor deze keer. Ik hoop dat jullie weer volop inspiratie hebben gekregen en op naar de Lente!!!!

Lieve groetjes Ine