vrijdag 19 juli 2013

Besties blijven leuk :)

Hoi hoi

Daar ben ik weer.......welkom allemaal en leuk dat je weer komt kijken. Welkom nieuwe volger, nog 4 en dan gaat de candy eruit!!!!

Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met de sketch van "Cheerful Sketches" dit is een nieuw blog waar je mee kunt doen met de Challenge.
De sketch die we mochten volgen was erg leuk en is me ook wel goed gelukt vind ik zelf.
Maar daar mogen jullie over oordelen. Niet mooi vinden mag ook en dat mag je zelf in een berichtje plaatsen hoor. Opbouwende kritiek is altijd prima.
Ook wil ik hem insturen bij "My Besties Dutch Design" ook een nieuw challange blog.  Daar was de opdracht "alles mag"




Ik heb een afdrukje gebruikt van Besties.....o wat zijn ze leuk!!!!


Ik heb gekleurd met distress en H2O

refills Tattred rose,                       Ginger Flower
Vintage photo,
Worn Lipstick,
Peeled paint,
Black soot.




Verder heb ik het afgewerkt met de "takjes"mal die hier te vinden is in de webwinkel van Kreatrends.

Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden en dat je een berichtje achter laat.