zaterdag 20 juli 2013

Weer prachtige zeepjes gemaakt

Hoi hoi

En weer een nieuw berichtje van mij.
Ik heb weer eens heerlijk met zeep gespeeld. dat is ook zo leuk om te doen. En met de markt in september heb ik wel wat nodig.
alles wat je ziet aan zeep is ook te bestellen in de kleur en geur van je keuze. mail me voor de prijzen ines-hip-en-zo@hotmail.com

Dit serviesje is mijn nieuwste aanwinst. Ik ben er helemaal gek op en heb er ook al een aantal gemaakt. Een super leuk cadeautje.




Als ik zo bezig met met zeep ruikt het ook zo heerlijk in huis. Ikzelf vind "chanel no 5" erg lekker.....maar ook lavendel is een van mijn favorieten.




Ook heb ik zoals jullie zien op de foto heb ik een aantal zeepkettingen gemaakt en mooi ingepakt met een handdoek. zo heb je een kant en klaar cadeautje.

Ik hoop dat jullie het ook weer leuk vinden, het is iets anders als kaartjes maar ook erg leuk om te doen.

XXX Ine