maandag 23 september 2013

De markt

Hoi allemaal en welkom aan mijn nieuwe volger.
Gisteren heb ik op de markt gestaan met mijn spulletjes. Het was een heerlijke dag. Ik heb redelijk goed verkocht en ben dik tevreden.





Het was niet erg druk en om dan toch nog veel spulletjes te verkopen vind ik super.
Ook heb ik veel vragen gehad of ik ook een website heb. Ik heb tot nu toe dus alleen mijn blog en er is nu dus een pagina bijgekomen. De bedoeling is dat ik daar alle voorbeelden in zet van de dingen die ik maak en te koop heb. Ik hoop dan over een tijdje ook mijn eigen "winkeltje" op internet te openen. Voorlopig ga ik het even via mijn blog en de markten doen. Ja over 2 maanden sta ik weer op een marktje. Deze is speciaal voor de creatieve onder ons.

Wil je ook langs komen op de markt volg me dan op facebook. Ik heb een speciale pagina gemaakt voor mijn zeepjes. Ines-zeep-en-zo

Nu ik even klaar ben met de drukke dagen ga ik proberen weer een af en toe iets nieuws te plaatsen.
Dus hopelijk tot snel,

xxx Ine