maandag 30 september 2013

Ja.......een kerstkaartje

Hoi hoi

Hierbij weer een kaartje van mij. Deze keer weer een kaartje wat ik speciaal heb gemaakt voor het Kreatrends blog. En het is mijn eerste kerstkaart van dit jaar. Hopelijk krijg ik nu een beetje meer zin om voor kerst aan de gang te gaan. 
Ik had de stempel al even liggen en nog steeds niet gebruikt. 


Het is een heel leuk stempel setje met en de afbeelding en de tekst. Zo kun je variëren en toch verschillende kaartjes maken met 1 en hetzelfde setje.

Ik heb hem een beetje oud laten lijken omdat ik dat zo mooi bij de stempel vind passen.
Gestempeld met Stazon timber brown. Hij is dan watervast en je kunt hem nog inkkleuren als je wilt. Ik heb hem zelf ingekleurd met alleen Distress inkt kussen Vintage Photo.
 Ik heb ook nog wat glimmermist over mijn kaart gespoten voor een iets glanzend effect.
Links boven in de hoek heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. En wel LR0278 Creatables snij- embossingmal Petra's Fence 
Die heb ik bewerkt met Distress inkt kussen Vintage Photo. en daarna nat gespoten met water zodat de inkt een beetje doorloopt.

 De tekst stempel heb ik  gestempeld op aquarellpapier en uitgestanst met  Snijmal Noor! Labels & Tags 1 daardoor heen heb ik touw gedaan en een knoop op het einde gelegd.


Verder heb ik ook nog prachtig lint gebruikt wat Hennie in de webshop heeft.
je kunt mijn gebruikte lint hier vinden. Maar er is natuurlijk nog meer prachtig lint te verkrijgen.

CVerder heb ik nog een paar spulletjes gebruikt die bijna elke kaarten maakster wel in huis heeft. Zoek je nog leuke nioeuwe dingetjes dan zou ik toch eens bij Kreatrends gaan kijken.

Hopelijk vinden jullie mijn kaartje ook weer leuk.

Groetjes Ine