maandag 25 november 2013

Het regent, het regent de pannetjes worden nat.........

Hoi allemaal

Vandaag weer mijn beurt om iets te plaatsen op het Kreatrends blog.
Ik heb deze keer gekozen voor een lief stempeltjes van Magnolia.
Met weer wat van de nieuwe mallen die weer zijn uitgekomen. Van Joy en  Leane en een iets oudere van Marinanne Design.



Ik ben begonnen met een basiskaart van 15 bij 15 cm. Deze keer heb ik craft gebruikt. Daarboven op weer een vel uit de mooie blok van Gorjuss. Er zitten verschillende mooie kleuren in dus keuze genoeg.
Ik heb mijn afdrukje gestempeld met Stazon op aquarell papier en ingekleurd met Distress inkt.
De achtergrond heb ik met een beetje PanPastel ingekleurd om het niet zo wit te laten zijn.
Ik heb de mal van Leane Creatief gebruikt en die ingekleurd met distress toen hij nog in demal zat. Dan krijg je de donkere randjes op het geëmboste gedeelte.
Beneden in het hoekje heb ik een klein rolletje geplakt wat ik gemaakt heb door wat muziekpapier op te rollen en vastgemaakt met een klein strikje. Daaronder heb ik de blaadjes geplakt. 
Een paar leuke bloemtjes erbij en je hebt weer een leuk hoekje. de vlindertjes zijn ook gesneden met een nieuwe mal van Joy en die heb ik bewerkt met embospoeder. Daardoor zijn ze wat steviger geworden en mooi gaan glanzen.
Wat plakparels erop en klaar is Kees.



Hieronder komen alle materialen die ik heb gebruikt met een link naar de webshop zodat je ze lekker snel kunt vinden.
Veel plezier met kijken en winkelen.

Groetjes Ine