woensdag 4 december 2013

Een balletje en wat taartjes.

Hoi allemaal

Lekker druk aan de gang vandaag. Net zijn er een paar taartjes opgehaald.Die waren op de markt besteld omdat ik geen groene en oranje taartjes bij me had. Ook nog nooit gemaakt. Nu wel even tussendoor.



Verder namen ze meteen ook nog een potje laagjes taart mee. Dus ik mag nog een paar nieuwe potten maken anders heb ik vast niet genoeg op de markt in Blixembosch.

Verder heb ik een kerstbal gemaakt, de 2de en 3de zijn onderweg.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met PanPastel. Vorige week naar cursus geweest en helemaal op de hoogte hoe het moet. Moet zeggen dat ik het zelf ook al had geprobeerd met goed resultaat.
De uitgebreide strik heb ik weer gemaakt met de bowdabra. Blijft leuk om te doen.


De spulletjes komen weer van Kreatrends.

Groetjes Ine