vrijdag 17 januari 2014

Servettenhouder

Hoi hoi

Zo ik ben er weer. Druk met van alles en nog wat. Heb eindelijk het haken onder de knie en ben bezig met de deken van deze site
Maar mijn kaartjes en andere werk gaat natuurlijk gewoon door.

Deze keer wil ik jullie de serbettenhouder laten zien van "Let's Get Bizzee"
Mijn moeder zag hem op een beurs en wilde er graag een habben. Nu die heb ik mooi voor haar opgepimpt. Ze heeft hem nog niet gezien maar ik denk wel dat ze hem mooi zal vinden.





Ik hem hem aan allebei de kanten "mooi" gemaakt zodat het niet uitmaakt hoe je hem neerzet.

Alle uitgestanste deeltjes heb ik met embospoeder clear bestrooit zodat ze wat steviger zijn en er mooi glanzend uitzien. Ik de stempeltjes ingekleurd met Distress. 




Ook zien jullie meteen mijn nieuwe logo. Mijn zoon heeft vorige week een filmpje gemaakt voor een opdracht voor zijn studie en daar hoorde een mooi logo bij. Ik ben er blij mee. Wil je het filmpje nog een keer zien of heb je het nog niet gezien klik dan HIER


Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden :) en ik vind het heel leuk als je een berichtje achter laat.

Groetjes Ine