dinsdag 15 april 2014

Gorjuss "The White Rabbit"


Hoi hoi

Vandaag weer een nieuw kaartje. Met al die nieuwe spulletjes weet je bijna niet waarmee je wilt beginnen. Nou de nieuwe stempels van Gorjuss kan ik echt niet laten liggen. Zo leuk......




Ik wilde deze keer eens een roodharige dame maken. Ik heb de stempel ingekleurd met Distress inkt. Het rode haar heb ik gemaakt door Picket Raspberry en Vintage Photo te gebruiken, naast elkaar en door elkaar. Het is een beetje spelen en uitproberen.

Ik ben na het inkleuren begonnen met een fel roze cardstock. Daarop heb ik papier gebruikt uit het blokje "Rose Garden" 
De Bloem is een mal van Dutch Doobadoo, je legt deze op papier en tekent een lijntje en daarna knip je hem uit. Er zijn verschillende maten in 1 mal. Ik heb de 2 kleinste gebruikt. 1 keer uit het zelfde cardstock als de basis kaart en 1 keer design papier.
De vlinderrand is van Noor! Design en is erg leuk en gaat ook makkelijk uit de mal. De tekst stempel is ook van Noor! Design. 
Een leuk strikje in de hoek en wat plakpareltjes en klaar is je kaartje.


Ik heb er weer veel plezier aan beleeft. Ik hoop jullie ook met het bekijken van deze blogpost.

De foto's hieronder geven een rechtstreekse link naar de desbetreffende producten in de webshop.
Als je even wilt rondsnuffelen kun je hier even kijken.

Groetjes Ine




Distress inkt kussen Picked RaspberryDistress inkt kussen Vintage Photo  PK9102 Pretty Papers Bloc : Rose Garden 6002/0322 Noor! snijmal vlinders rond 6410/0010 Joy - Noor! Clear tekststempel divers 02