dinsdag 2 september 2014

Hallo herfst

Hoi hoi

Wat een weer weer..... Afgelopen week heeft het hier bij mij, in het zuiden van het land, behoorlijk geregend. Daarom dan ook een herfst kaartje. Zie je dat leuke egeltje en die leuke lieve paddenstoeltjes, rood met witte stippen??




Nou we zullen bij het begin beginnen.



Ik ben begonnen met een kaart van donderbruin cartstock. 15 bij 15 centimeter. Toen heb ik een stukje papier genomen, gewoon wit cardstock, van 14.5 bij 14.5. Die heb ik geëmbost met een design folder van Marianne Design. Dat muurtje is zo al heel erg mooi, maar met de losse steentjes erop vind ik het nog leuker geworden. Dat snijmalletje van de steentjes zit er gewoon bij. Je hebt dus een embosfolder en een snijmal in een. Ik heb de steentjes in 2 kleuren genomen om ook het egeltje er mooi te laten uitspringen.
Daarboven op heb ik het tuinhekje van een tijdje geleden ook weer gebruikt. Misschien heb je die ook nog liggen en anders kun je hem vinden onder aan het bericht. Daar vind je alle rechtstreekse linken naar de producten. Nou dat hekje heb ik weer in een andere bruine tint papier gestanst. Daarboven op 2 boompjes, deze zijn ook al langer in de collectie van Marianne Design, maar blijven steeds leuk om te gebruiken. Ook de grasrand van Noor! design is bij deze kaart erg leuk. En dan ja......dat prachtige lieve egeltje erop. Ik ben dol op dieren maar deze is wel zoooo lief. Ik heb hem BOB genoemd. Bob is een Collectables van Marianne Design en kun je van en papier en van vilt stansen. Erg leuk. De leuke paddenstoelen zitten ook bij deze mal. alle randjes zijn weer "oud" gemaakt met distress inkt.

Al met al vind ik het een leuk herfststukje geworden.
Hoop dat jullie hem ook weer leuk vinden.

Groetjes Ine

Om lekker zelf even in de winkel van Kreadtrends te snuffelen klik je hier

Via onderstaande plaatjes kom je meteen bij de juiste producten.



 DF3403 Embossingfolder en snijmal bricks     CR1262 Craftables snijmal trellis flower  LR0136 Creatables snij- embossingmal kerstboom  6002/0137 Snijmal Noor! Vintage Flourishes gras COL1368 Collectables snijmal Elines Hedgehog - egel  13 - 8203 Bazix cardstock Chocolate