dinsdag 15 september 2015

Een keer een ander modelletje.

Hoi allemaal

Deze keer heb ik een leuk patroontje voor jullie. Ik heb hem niet zelf bedacht maar vond het wel heel leuk om hem te delen met jullie.Het is helemaal niet moeilijk om te maken.En je kunt er alle soorten kaartjes mee maken. 
Helemaal onderaan heb ik de tekening staan. 


 Ik ben begonnen met  een stuk cartstock. Deze heeft de maat 30.5 bij 14.8.
deze ril je op 10.1 en 20.2
Uit het rechter gedeelte een halve cirkel knippen of snijden.
Dan klap je die kant om en vouw je naar voren. Aan de randjes plak je deze vast. Nu heb je plke voor een label.
De voorkant van de kaart vouw je op de helft. Nu kun je papier en spulletjes gaan gebruiken die je leuk vind. Ik zet aan de onderkant even alle materialen die ik gebruikt heb.







Veel plezier bij het maken van deze kaart.

Groetjes Ine

PK9125-Pretty-Papers-Bloc-Victorian-Christmas    ADCS10002-Amy-Design-Clear-stempel-Brocante-Christmas    ADD10034-Snijmal-Amy-Design-Brocante-Christmas-Chandelier 6002-2056-Snijmal-Joy!-Crafts-Christmas-Trees