dinsdag 1 september 2015

Een sneeuwvlokje is een vlinder in wintertijd.


Hoi allemaal

Daar ben ik weer met een kerstkaartje. 
Ik heb deze keer weer allemaal leuke spulletjes gebruikt uit de winkel van Kreatrends. Als je naar de Knotsgekkekaartendagen in Den bosch ben geweest heb je hem al in het echt kunnen zien.
Ik ben begonnen met een vel uit de blok van Marianne Design. Het is een watercolor blok.
Daarop een design papier van Amy Design.  Dan heb ik een vel gebruikt van Amy Design. Dit is er mooi papier in linnen look. Dat heb ik op maat gesneden en daarna geëmbost met DF3417. Er zit ook een stansje bij zodat je de kruis steekjes ook nog los hebt en dus hier en daar een kruisje op kunt plakken. Ook houd je dan een strookje over waar alle kruisjes zijn gestanst. Deze heb ik als achtergrondje gebruikt.


  Van de sterren rand heb ik deze keer wat afgeknipt en er zo op gebruikt.
De schaatsjes in het hoekje zodat het een leuk geheel is geworden.



Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. Hieronder staan alle rechtstreekse linken naar de winkel.

Groetjes Ine



AD-4K-10005 Linnenkarton vierkant Amy Design Brocante Christmas  DF3417-Design-Embossingfolder-+-Die-Cross-stitching 6002-2056-Snijmal-Joy!-Crafts-Christmas-Trees 6002-2042-Snijmal-Joy!-Crafts-sterrenrand ADD10036-Snijmal-Amy-Design-Brocante-Christmas-Figure-Skates   PK9127-Pretty-Papers-A4-Watercolor-Marianne-Design 
ADPP10008-Paperpack-Amy-Design-Brocante-Christmas    ADCS10002-Amy-Design-Clear-stempel-Brocante-Christmas Clear-stempels-teksten-kerst-christmas-6410-0124