dinsdag 10 november 2015

Merry Christmas.....

Hoi allemaal

Vandaag weer een kerstkaartje. Ik ben lekker aan de gang de laatste tijd. Alles door elkaar. Een pocket letter, een kerstkaart een "gewoon kaartje". Heerlijk als je zo lekker aan de gang kunt zijn met je hobby.




Bij deze kaart heb ik een aantal leuke spulletjes gebruikt. Er komt elke keer zoveel moois uit dat het moeilijk kiezen is. Ik vind het dan ook heel leuk om met steeds nieuwe materialen voorbeeldkaarten te maken voor het blog van Kreatrends
Deze keer een kerstkaartje met een leuke doodle stempel. Ik heb hem ingekleurd maar ik zwart wit staat hij ook heel erg leuk. 
In de hoek heb ik een stukje van mijn design papier opgerold en niet vast geplakt zodat er net een klein label tussen kan.


 Hier kun je dat goed zien.


De bleoemn heb ik eerst uitgesneden daarna geïnkt en dan pas uit de mal gehaald. Je krijgt dan dat leuke witte randje aan de zijkant.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Hieronder zet ik alle rechtstreekse linken naar de website.

Groetjes Ine

Creatables-LR0327-snijmal-Anjas-Circle-Marianne-DesignEWS2215-Doodle-clear-stamps-Deer    PK9125-Pretty-Papers-Bloc-Victorian-Christmas     Creatables-LR0388-snijmal-Flower-Doily   

479.002.011 Dutch Doobadoo Paper Art bosdieren