dinsdag 8 november 2016

Winter wishes & snowflake kisses

 Hoi allemaal


Ik ben weer heerlijk aan de gang geweest met allerlei leuke nieuwe materialen die bij Kreatrends verkocht worden.
Ik ben begonnen met een mal van Dutch Doobadoo. Even een werkje om alles te tekenen en te knippen maar dan heb je ook wel een heel leuk apart kaartje.



Ik heb verschillende mallen gebruikt uit de Collectables van Marianne Design.

Alles uitgesneden met de machine en daarna in elkaar gezet. Zo leuk zoals je met 1 mal toch hele verschillende figuurtjes kunt maken. 




De husky ook nog even bovenop gezet. Zo lijkt het net of hij over de rand kijkt.



Het sneeuwmannetje met de slee en de ijsschots.



De stempel komt van een heel vel met leuke kerstteksten, ook van Marianne Design.


Zo zie je de doorkijkjes in de kaart,


En de kerstster mag niet ontbreken toch?
Ik heb in het midden een gaatje gemaakt en daar wat meeldraadjes ingestoken.








Ik  hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden. Ik vond het weer heel fijn om hem te maken.

groetjes Ine


Deze producten heb ik gebruikt. 


COL1414-Collectables-Huskys   COL1415-Collectables-Elines-slee     COL1413-Collectables-sneeuwpoppen   CS0980-Stempel-kerstwensen-Engels-Marianne-Design  470.713.313-Dutch-Card-Art-harmonicaPM10047-Snijmal-Precious-Marieke-Winter-Wonderland-Icicles   LR0438-Creatables-snijmallen-Petras-larix-Marianne-Design  LR0435-Creatables-snijmal-Petras-poinsettia-Marianne-Design

Meeldraadjes-wittinten-parelmoer  6002-2042-Snijmal-Joy!-Crafts-sterrenrandPM10051-Die-Precious-Marieke-Winter-Wonderland-Snowflakes  Klosje-jute-touwEdge-Crimper-paper-distresser  Tim-Holtz-Distress-inkt-pad-Gathered-Twigs