dinsdag 25 april 2017

Lang zal ze leven, lang zal ze leven.......

Hoi allemaal

Weer allerlei leuke spullen die er uitgekomen zijn, en ik heb er heerlijk mee gewerkt.


Ik ben weer begonnen met een leuke mal van Dutch Doobadoo.  Het is een iets oudere maar nog steeds heel leuk. 
Ik heb daarvoor wit carstock gebruikt en design papier van Marianne Design.
Ik heb de 4 grootste maten genomen. De randje heb ik beïnkt met distress en alles op elkaar geplakt met 3d tape. Zo komen ze net een beetje los van elkaar.



Ik heb een magnolia stempeltje gebruikt. Ik vond deze erg leuk passen bij de serie "Tea for you" van Marianne Design.


En op dit thee serviesje ben ik helemaal verliefd.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden. 

Groetjes Ine


Pretty-Papers-bloc-english-roses-PK9143       470.713.103  Dutch Doobadoo Shape Art ornament rechthoek nr 4     Creatables-LR0462-snijmallen-Tea-for-You-Marianne-Design     LR0457-Creatables-stencil-Petras-circle-with-bird     Tim-Holtz-Distress-inkt-pad-Spun-Sugar