donderdag 1 februari 2018

Big hug!

Hoi hoi

Wat heb ik weer leuke nieuwe spulletjes gekregen van Kreatrends. Ik ben er lekker mee aan de gang gegaan en heb deze kaart gemaakt. 



Ik heb gebruik gemaakt van de embossing folder met snijmal van Marianne Design. Deze is echt prachtig en hij is er in 2 designs.


Ook ben ik aan de gang gegaan met het flower foam van Leane Creatief.
Dat is echt prachtig spul. Ik heb de mooie nieuwe bloemenmallen gebruikt. Toen ik deze gesneden heb ben ik er met een klein strijkijzertje overheen gegaan. Deze krullen dan heel mooi op. Je kunt ze nog op meerdere manieren verwerken maar deze week heb ik voor strijken gekozen. In het midden heb ik nog wat meeldraadjes gedaan. 


Ik heb ze met het lijmpistool in elkaar gelijmd. 


Ook heb ik het kant randje gebruikt. 
En een afbeelding van een knipvel. 

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. 

Groetjes en veel knutsel plezier.

Ine


Flower-foam-assortment-set-5-red-pinkMeeldraden--pearl-nude  DF3443-Design-folder-de-luxe-Anjas-ornamental-border  LR0508-Creatables-snijmal-lace-border-(S)-Marianne  MB0170-knipvel-Matties-Mooiste-Magnolica  45.4551-Leabilities-snijmal-Easy-Flower-001  45.4568-Leabilitie-snijmal-Easy-Flower-nr.-2  PM-SC-10012-Scrapkarton-Winterfun-Precious-Marieke